bujinkan dojo

iran ninjutsu and frank furd

bujinkan dojo

iran ninjutsu and frank furd

عملیات نینجا ها

یکی از روشهای  کسب نیرو و قدرت  نینجا ها  گرفتن  نیرو از درختان  بود  لازم به ذکر هست که  یک نینجاها این روش به طوری انجام می دادند    که  پشت خود را برای چند دقیقه به درخت  کاج تکیه می دادند  و یا ان را در اغوش خود می فشاردند  با این عمل مقداری از نیروی حیاتی  درخت به نینجا ها منتقل می شد اگه به  عکس العمل  خرس هم  توجه  داشته باشید   مشابه این عمل رو انجام میده اظافه کنم که  سرخ پوستان  نیز  از این روش استفاده می کردند .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(عملیات نینجا )

 

نینجا ها به منظور اقدام به یک یا چند روش از طریق زیر اعزام می شدند :

۱) بومی . ۲) داخلی. ۳)  زنده . ۴) دوجانبه . ۵) مصرفی.

یک نیروی بومی شخصی بود که متعلق به منطقه جغرافیایی دشمن که اگاهی کاملی از اداب و رسوم و جغرافیای منطقه داشت  از انجا که  چنین نینجایی چهرهای کاملا شناخته شده برای مردم بومی و جنگجویان دشمن بود حمایت و پشتیبانی او نیز بسیار مشکل بود  .

نیروهای داخلی نینجا های تازه کاری بودند و از میان پرسنل و مقامات دشمن و از جمله افرادی که ثروت محروم یا از مقام معزول شده و یا در ارزوی رسیدن به ثروتی یک شبه بودند .

نیروهای زنده نینجاهایی بودند که مناطق دشمن نفوذ کرده ماموریت شان را انجام داده و سپس به نزد اربابان خود مراجعت می کردند این افراد تعلیم یافته ترین و زیرک ترین نینجا ها بودند انها اغلب بدون انکه کسی پی به هویت شان ببرد به مناطق دشمن رفت و امد می کردند .

نیروهای دو جانبه نینجاهای دشمن بودند که وفاداری انها با سر سپردگی به ارباب جدید یا همان دشمن قبلی شان جهت دیگری یافته بود انان در حالی که به ظاهر در خدمت ارباب قبلی خود بودند در حقیقت به هدفهای او خیانت می کردند .

نیروهای مصرفی معمولا به صورت ناشناس به نزد انها فرستاده می شدند تا اطلاعات نادرستی که افراد به انها بدهند و انها را به ماموریتهایی اعزام کنند که یقینا به دستگیریشان توسط دشمن می انجامید .

البته تنها عده معدودی از نینجا ها وفاداری خود را تغییر می دادند و اکثر انان صادقانه خود را وقف خدمت به یک ارباب می کردند این نینجاها  حقیقتا مردانی شجاع و دلیر بودند و هر چند از بسیاری حقوق و امتیازهای جنگجویان اشرافی  بی بهره بودند و هر چند از بسیاری حقوق و امتیازهای جنگجویان اشرافی بی بهره بودند اما در بسیاری موارد از جمله شجاعت و فاداری و جنگاوری با انان برابری می کردند .

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی رضا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:36 http://karaj-ninjutsu.blogfa.com

سلام استاد
استاد یه سوال دارم آیا نینجا واریو سبکی جهانیه؟و آیا در اروپا به ثبت رسیده؟
ممنونم

احمد عرب سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 http://falconahmad.blogfa.com

خیلی جالب بود چگونگی انرژی گرفتن از درخت برام خیلی جذاب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد