bujinkan dojo

iran ninjutsu and frank furd

bujinkan dojo

iran ninjutsu and frank furd

قوانین اصلی رشته نین جوتسو

 

یکی از مهمترین اهداف سازمان هنرهای رزمی نین جوتسو ارتقای فکر و کمک به رسیدن به کمال انسانیت است . در فرآیند ایجاد تنی سالم وفکر باز تقویت قوای فکری و رسیدن به معنویت نیز اهمیت ویژه ای یافته است از لحاظ روان شناختی و درک عمیق از کردار آدمها و رسیدن به معنی دار بودن ورزش و کامیابی هنر جو از هنر قوانین پایه ریزی شده است که برای نین جوتسوکاران بسیار مهم و حیاتی هستند . سبکی به مانند نین جوتسو از قوانین و سنتهای مختلفی الهام گرفته شده و هرگز بدون قوانین نمی توان به آن نین جوتسو واقعی گفت ، نوع نگاه کردن نینجا ، لباس پوشیدن ، رفتار وکردار یک نینجای واقعی ، مو سر تراشیدن ، هرگز دروغ نگفتن ، هرگز خیانت نکردن ، آداب ورسوم را رعایت کردن در دوجو ، رعایت قوانین مسابقات ، احترام به استادان و پیشکسوتان و دیگر همرزمان زن مرد ، سلاح خود را از دست ندادن ، رعایت قوانین در مأموریتها ، راز داری ، اعتماد به نفس داشتن از جمله قوانین اصلی یک هنرجوی واقعی این هنر می باشد . قوانین دوجو قوانین بسیار سخت و منظم می باشد . اگر استادی به خود و هنرجویان تحت نظر خود رعایت قوانین نین جوتسو را یاد آوری و یاد ندهد . آن استاد هرگز یک نینجای واقعی نبوده و نخواهد بود . قوانین اصلی : از نگاه کردن ، صحبت کردن ، راه رفتن ، خندیدن ، فکر کردن یک نینجا آغاز می شود . مقرّرات مربوط به نین جوتسو به این دلیل وضع شده اند که برای همگان امکان استفاده صحیح از هنرهای رزمی فراهم شود و مانع از بی نظمی ، خیانت و متضمن انجام به موقع کارها شود ، توضیح می شود برای درک بهتر این مطلب شما از نزدیک نینجاها را درک کنید . توصیه هایی برای هنرجویان یک بُعد ورزشهای رزمی بوجود آورندة شخصیت ظاهری و درونی ورزشکار است . در بوجین کان دوجو هنرهای رزمی نین جوتسو که شباهت زیادی با میدان جنگ دارد . هر کس با شخصیت خاص خود به تمرین و مبارزه بر می خیزد و عملکرد هر فرد نمانگر شخصیت ذاتی وی است . شخصیتی که در خانواده ، مدرسه و سپس اجتماع بزرگتر چون جامعه و دوستان شکل می گیرد بوجین کان نینجا دقیقاً جایی است که گذشت ، مردانگی ، ظرفیت ، محبت ، ادب ، نزاکت و

منش هر هنرجو یا استادی نمایان می شود و اینهاست شاخص ارزیابی شخصیت ذاتی یک نینجا واقعی « ماهر» در کنار این عوامل ، تندرستی جان وروح و حضور فعال و مستمر در تمرینات «تمریناتی که بر پایه علم وعمل باشند » کلید موفقیت یک نینجایی در تمام عملیاتها و مأموریتها می توان موفق باشد که اصول اولیه تکنیکها یعنی قدرت ، سرعت ، تعادل ، هوش ، تمرکز و زمان مناسب اجرای تکنیکها را به درستی آموخته باشد . همیشه سر ساعت وبا ظاهری مرتب در بوجین کان حضور داشته باشید ، که انضباط بیانگر شخصیت شما است . هیچ شاخصی برای یک هنرجوی نینجا بهتر از نظم وانضباط نیست . در دوجو همواره باید احترام مربی و کمربندهای ارشدتر از خودتان را داشته باشید . فراموش نکنید شما هنرآموز هستید فقط باید گوش کنید ، نگاه کنید ، اطاعت کنید . مهمترین ویژگی یک رزمی کار داشتن جرأت و شهامت است . بدون این ویژگی اگر بهترین مجری فرم و ستاره تکنیکی هر سبکی باشید ، نمی توانید در مبارزة واقعی موفق وپیروز شوید . البته درصدی از این ویژگی ها ذاتی است و درصدی بیشتری هم اکتسابی است که می توانید در اثر ممارست و تمرینهای جدّی به آن برسید تمرکز خوب و اعتماد به نفس یک مبارز در نتیجه انجام تمرینات علمی و عملی منظم ، شرایط خوب بدنی ، تندرستی فکر و بدن سالم است . اگر شما آمادگی و آگاهی لازم را از نظر روحی و جسمی درک موقعیت برای هر مأموریتی داشته باشید امکان کمی وجود دارد که پیروز نشوید . آب خالص به اعماق زمین نفوذ می کند به محض آنکه به خود اعتماد کنید ، خواهید دانست چگونه زندگی کنید . استعداد در فضای آرام رشد می کند و شخصیت در جریان زندگی انسانی نیتی که فاش کرده ای دیگر مال تو نیست همرزم تنها فاصله شما تا موفقیت شهامتی برای بردن است . شادمانی هنگامی روی می دهد که تو با زندگی ات هماهنگ باشی .

نظرات 9 + ارسال نظر
ساسوکه پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 http://ninjaa.blogfa.com

سلام استاد محمد ابراهیمی...
وبلاگ جدید مبارک...
به به خیلی خشنگه....
راستیی ممنونم که به وبلاگم سرزدی ونظر دادی دستت درد نکنه...
خیلی ممنونم...
مطلبی که نوشتی خیلی خوب وعالی وآموزنده بود دستت درست.

راستییییییی اون دوتا وبلاگ چی میشه؟؟؟از بین میرن؟؟؟
حتما جوالبمو بده........
بازم بیا اونطرفا فعلا یاعلی عزت زیاد...

ساسوکه پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:48

راستیییییییییییییییییییی استاد یادم رفت بگم یکی از دوستان گفته که چندتا عکس از شما بذارم گفتم اول اجازه بگیرم بعد بذارم شاید ناراحت شید!!!!
خب دیگه کاری نداری؟؟؟


شیماس

alireza شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 http://karaj-ninjutsu.blogfa.com

با سلام خدمت استاد گرامی
ممنونم از اینکه به من سر زدین .
وبلاگ جدید مبارک باشه.
اونیگای شیماس/

احمدعرب شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:57 http://falconahmad.blogfa.com

سلام خسته نباشید مدت زیادی بود که نبودید راستی آقا محمد یه شب قرار بزار باهم صحبت کنیم راجب کاری که شروع کردیم. ممنون سلامت باشید

کاگه موشا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 http://shadow-warriors.blogfa.com

با سلام خدمت استاد گرامی سنسی ابراهیمی
ممنون که به وبلاگ ما سر زدبد
وبلاگ شما در وبلاگ ما ثبت گردید
با تشکر

ساسوکه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:38

سلام وبلاگم با دومطلب جدید آپ شد .....


با تشکر فراروان.


http://ninjaa.blogfa.com

ساسوکه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:35

سلام خوبی؟
شاید یه مدتی نبودم.....

فعلا یاعلی....

سنسی شروکی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:41 http://sbr-ninja.blogfa.com

سلام همرزم عزیز و گرامی
بسیار باعث خوشبختی و سرافرازی اینجانب است که از وبلاگ ما دیدن فرمودید و همچنین از دیدن وبلاگ جنابعالی با مطالب پر بار لذت بردیم .
استاد عزیز ما وبلاگی رو راه اندازی کردیم که داروهای گیاهی نینجا در آن یادآوری شده لطفا ضمن بازدید لینک کنید .
www.sbr-ninja2.blogfa.com

ساسوکه سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 http://ninjaa.blogfa.com

سلام استاد
چطوری یا نه؟
خوبی؟
خوش میگذره؟
مطلب جدید عالی بود
راستیییییییییییییییییی ممممممممممنوووووووووون که بهم سر زدی دستت درد نکنه.............

فعلا یا علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد